nu insista


images1. Arta de a scrie te dezavantajează. La fel, un stil literar unic. Ambele deviază atenţia de la subiect. Dezvăluie stratagema. Orice efort făcut pentru a vinde, dacă este evident, creează rezistenţă. Vorbitorii foarte buni sunt rareori vânzători pricepuţi. Ei îi fac pe cumpărători să se teamă că sunt influenţaţi într-o măsură excesivă. Le creează suspiciunea că se fac eforturi pentru a li se vinde pe alte criterii decât valoarea intrinsecă a produsului. Unii sunt în favoarea literelor de dimensiuni mari şi a titlurilor mari. Aceiaşi oameni nu îi admira însă pe vânzătorii care par să urle la ei. Oamenii citesc ce vor să citească şi dacă e cu un corp de literă 8. 2. Nu uita că oamenii cărora li te adresezi sunt egoişti – toţi suntem aşa. Ei nu dau doi bani pe interesele sau profitul tău. Pe ei îi interesează ce servicii poţi să le oferi.

Agentul vine la uşa ta cu o pungă de cafea de 250 de grame şi spune:”Vă rog să primiţi acest pachet şi să încercaţi cafeaua. O să revin peste câteva zile ca să vă întreb dacă v-a plăcut”. Chiar şi când revine, nu insistă ca persoana din faţa lui să comande produsul. Îi spune că el vrea ca femeile să aibă în bucătărie un aparat performant. Nu e gratuit, dar dacă doamnei îi place cafeaua, cinci cenţi din fiecare jumătate de kilogram de cafea pe care îl cumpără vor fi alocaţi pentru acel aparat, până când îl va achita în întregime. Întotdeauna e bine să oferi un serviciu.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s