implicare


Când eraţi copii aţi învăţat să vă legaţi şireturile. Acest lucru nu s-a întâmplat pentru că mama v-a spus s-o faceţi. V-a arătat cum, le-aţi legat de câteva ori singuri, v-aţi împiedicat de câteva ori şi, în cele din urmă, v-aţi prins. Implicarea oamenilor din organizaţie în realizarea ideii brandului şi a promisiunii pe care acesta trebuie să o îndeplinească este un proces similar: nu veţi reuşi dacă le spuneţi să-şi lege şireturile; trebuie să vă asiguraţi că ştiu cum să-şi lege şireturile şi de ce. Asta pentru că nu doriţi să se împiedice nimeni.

The_GE_Equation_(2)

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s