prăjituri


Hai să luăm un exemplu: eşti proprietarul unei cofetării şi lucrăm direct pe piramidă astfel:

  • Vitală… Oricine are nevoie de prăjituri pentru diverse evenimente sau pentru propria plăcere. Prima nevoie e îndeplinită, dar mai departe spunem: Oricine are dreptul să se bucure de prospeţimea şi calitatea produselor noastre, aducând nevoia în avantajul nostru.
  • Apartenenţă la grup… Oricine are de sărbătorit un eveniment are nevoie şi de prăjituri, dar noi vom spune: Sărbătorim alături de tine evenimentele speciale din viaţa ta.
  • Siguranţă… Deşi, potrivit legii, orice produs trebuie realizat în condiţii de maximă siguranţă sanitară, pentru ca situaţia să vină în favoarea noastră vom spune: Folosim ingrediente naturale în condiţii de maximă siguranţă alimentară.
  • Recunoaşterea socială… Să admitem că fiecare are propriile preferinţe, dar putem întoarce recunoaşterea în favoarea noastră astfel: Nu contează ce-ţi doreşti, la noi totul e proaspăt şi posibil.
  • Putere… Deşi, această nevoie e mai greu de satisfăcut, o putem utiliza în favoarea noastră spunând: Pe viitor, poţi beneficia de avantajele oferite de statutul de client al societăţii noastre.

messy-hispanic-baby-eating-cake-2
Oricât de aiuristic ar putea suna, cred cu tărie că doar trecând produsul sau serviciul prin piramida lui Maslow vei avea succes.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s